Tags

Nog maar pas met een blog begonnen, en ik moet al dringend stoppen: tijd om de keuken tot een slagveld te herschapen.

Staan vanavond op het menu:

  • Oosterse frisse sla van radijsjes, tomaten, komkommer, rode ui en platte peterselie in een lichte vinaigrette
  • Reuzegarnalen gesauteerd in marinade van zachte curry en verse gember, met al dente gebakken courgette
  • Kleine garnituur van geroosterde aubergines (besprenkeld met olijfolie en grof zout)
  • langkorrelige rijst (de andere rijst heeft te korte beentjes)

Zoals u ziet, komen er geen zalfjes van dit en wolkjes van dat eraan te pas: wij zweren bij oerdegelijke Vlaamsche kost:-).

Al een geluk dat mijn ventje de afwas gedaan heeft. En ik den afdroog. Doch dit geheel terzijde.

Als ik straks nog goesting heb (heerlijk woord), smijt ik het recept op de blog. Tenzij ik voor pampus lig op de sofa, met 8 kilo aan katten op mijn benen.

