tumblr_lwqpzzFawd1qifsyeo1_500

Om maar te zeggen: uiteraard is het logisch dat 2013 op 2012 volgt, maar voor de rest vermoed ik dat de veel typisch onlogische feiten van 2012, ook in 2013 zullen opduiken. Call me a cynic if you must, maar je zou bijna denken dat de logische stand van zaken een vreemd gevoel voor ironie heeft.

Maar, maar, voor u nu al een post-Nieuwjaarskater voelt opkomen vooraleer die kreeft achter uw kiezen zit, of al een lichte migraine voelt aanzwellen onder uw hersenpan vanwege die ‘Morons From The Future’ die 2 uur voor middernacht al ladderzat alle vuurwerk richting Nirvana knallen: koester vooral de kleine, fijne warme dingen van elke dag en deel ze met zovele nabije mensen, die groot zijn in hun bescheidenheid.

Ziezo; I’ve said my pieceTony Soprano gewijs’ (Nieuwjaarsresolutie nummer 2: The Sopranos herbekijken’).  En nu ga ik op een drafje alle wijze spreuken van de Dalai Lama vanbuiten leren (Nieuwjaarsresolutie nummer 3); hij praat een beetje raar maar zegt af en toe rake dingen.  Lijken nummer 2 en 3 u een beetje tegenstrijdig? Tsja; ik beken: de aard van het beestje. Neelix knikt (en ik kan me vergissen maar ik meen een glimp van ronkende imstemming te detecteren).

Een toast op alle wezens van goede wil! Dat ze lang en gezond mogen leven!

